onsdag 22 augusti 2012

NY IDÈ - DAGENS FAILBILD

Nu startar jag något nytt på bloggen som dom flesta skulle vilja kalla Dagens Failbild. Det är helt enkelt en bild som inte riktigt blev som den skulle. Det kan vara allt från en ridbild till en bild tagen i hagen. Jag letar upp en bild av alla dom 1000tals bilder jag har som inte riktigt är som den ska och lägger till en beskrivande text. Dessa bilder kommer publiceras varje dag vid lunchtid (d.v.s ca kl 12.00).

 
Nordsvensk bruksvalacken Brunte styr bredvid hindret och
speedar upp farten. Sofie försöker hålla sig kvar.
 
 
 
Bra failbild - Gilla
Dålig failbild - Ogilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co