onsdag 15 augusti 2012

BAKSLAG IGEN

Jag gick upp tidigt idag och tog en kort, lugn tur i skogen med Trollet idag. Det var verkligen helt underbart och jag kände mig så lycklig när jag satt på hans rygg igen. Han börjar få ögoninflammation, stackaren, så jag tvättade rent ögat riktigt ordentligt innan han fick gå ut i hagen. Jag ska fortsätta tvätta rent ett par dagar och hoppas att ögat ser bättre ut i morgon.

Efter ridturen fixade jag i ordning mig för att åka in till U.S i Linköping (sjukhuset) för att träffa en sjukgymnast. Besöket blev dock ett bakslag för min del då min sjukgymnast inte vill att jag rider under minst 4 veckor till. Jag frågade om jag fick göra andra saker som t.ex simma, cykla, jogga m.fl men det fick jag icke. Det enda jag fick göra av allt jag frågade om var att gå... GÅ! Så nu ska jag promenera i 4 veckor till. Hjälp hur ska jag överleva?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co