måndag 23 juli 2012

LITE MAKEOVER

Just nu håller vi på och målar om hela stallet invändigt och utvändigt! Samtidigt sätter vi upp nya stolp och plank på ridbanan som ska målas vitt :) Men precis i kanterna är det ganska högt med gräs så vi går med röjsågen för att vi ska kunna måla stolpen ordentligt. Det kommer bli så fint när det är klart!

Nu tar mamma och jag en paus och åker iväg det en vän och rider långritt på hennes hästar. Egentligen hade jag velat transportera dit Raffe så jag kunde rida honom på ritten men våran bil har krånglat lite så vi vill inte chansa att bli ståendes med en häst i släp.









1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co