fredag 20 juli 2012

KÄNNS BRA


Dom senaste dagarna har Raffe verkligen kännt riktigt bra! Jag har också ansträngt mig lite extra och tillsammans har vi gjort några riktigt bra prestationer. Så nu sitter jag här och tänker på en ridlektion med en känd dressyrtränare som påstod klart och tydligt att Raffe, han kommer aldrig klara av att tävla mer än max LA (med lite tur). Jag blir så peppad över att bevisa för henne och alla andra dressyrtränare som inte vill se PREn på dressyrbanan precis hur duktiga vi är och kan bli! Det finns minsann inga hinder för att att kunna tävla minst MSV. Det handlar bara om tid och tålamod... och lite pengar.... Men en dag, då ska vi visa dom precis hur fina PREn är och hur bra vi passar på en dressyrbana :) De ni thihi

 Några gamla bilder på oss :)

3 kommentarer:

  1. Helt rätt! VISA dom!!

    SvaraRadera
  2. Vad snygg han är! :)
    Tycker det är illa att tro att en viss ras inte passar! Kämpa på! :D Haha gillar det lilla"... och lite pengar..." Så sant så! Allt kostar idag :/

    SvaraRadera
  3. Jasmine: Ja, det blir ju bara dyrare och dyrare för varje år att tävla. Både startavgifterna, veterinärbesikningspriserna och alla licenser stiger i pris! Kostar ju flera tusen om året att ta några lokala tävlingar :(

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co