måndag 9 juli 2012

BARBACKA I SHOTS

Idag blev det en impulsritt på Trollet ut på grusvägarna. Jag hade tänkt vänta till senare på eftermiddan bara för att få slippa dom värsta flugorna och bronsarna. Men när ajg stod och borstade på honom blev jag så himla sugen så jag slängde på honom ett schabrak och tränset. Jag brukar i vanliga fall vara noga med att alltid ha långbyxor och gärna en långärmad tröja på mig, utifall jag ramlar av så jag slipper fula ärr. Men idag blev det shorts och ett linne som jag vek upp för att få bränna på rygg och mage ;) Man måste ju passa på och jobba på bännan när man ändå är ute och rider i solen??

Fölen börjar bli stora minsann! Och nu har dom börjat leka ordentligt med varandra så dom stegrar och bockar mest hela tiden när dom inte sover :) Ser ni några likheter med pappa Raffe??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co