måndag 11 juni 2012

TROLLET STÄLLER UPP



Trollet kanske inte är den bästa eller den lugnaste hästen, men när det väl gäller ställer han alltid upp för mig. Om det så gäller att gå genom en vattenpöl, hoppa ett högt hinder eller vara snäll under en ponnyridning ställer han alltid upp med god inställning! Och vi kanske inte kommer bli framgångsrika på tävlingsbanorna, komma med i tidningar eller vara med i tv Men det är inte därför jag och Trollet umgås. Jag och Trollet är vänner och vi kommer alltid att vara dom där galna skogsmullarna som galopperar runt i skogen. Det är allt som betyder :)

Här om dagen fick Trollet ställa upp när barnen ville rida....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co