onsdag 6 juni 2012

SOMMARGÄST

Den här sommaren kommer inte bli som alla andra sommrar! För snart kommer Elin och hennes fjordsto Nisälla att komma till oss på gräsätarläger. Hur länge dom stannar är oklart men antagligen så länge det finns gräs kvar.

Elin och jag har fått kontakt via min blogg då hon hade några frågor som jag svarade på. Frågorna utvecklades och till slut skrev vi långa, långa meddelanden till varandra för att sen betämma in en träff då jag skulle träffa henne och fjordstoet Nisälla. Både Elin och hennes häst var mycket trevliga och vi fortsatte hålla en stadig kontakt som nu övergått till vänskap även utanför hästeriet.

Elin är en höjdare på fotografering så den här sommaren får ni vara beredda på att det kommer bli MYCKET bilder på bloggen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co