måndag 25 juni 2012

OPERATION I MORGON

Ett par dagar sen jag bloggade.... I torsdags "ställde jag av" Raffe och Trollet. Jag fick i tisdags reda på att jag fått en akuttid till operation och i morgon kommer den genomföras. Jag kände att jag ville tillbringa midsommar och idag till att bara umgås med mina vänner och därför tog jag beslutet att inte vara i stallet under dessa dagar. Jag har självklart kollat till mina små guldklimpar, borstat av dom och sprayat pälsglans i deras silesmanar.

Jag kommer inte kunna rida på ett par veckor men mamma har lovat att ta en tur i skogen eller två på Trollet. Raffe har inget emot att gå och bete i hagen tillsammans med bästisen G.H, men det känns som att Trollet blir lite deppig när ingen pysslar med honom på ett par dagar. Därför känns det skönt att mamma kan ge honom lite uppmärksamhet.

Jag ska försöka att uppdatera några roliga inlägg på bloggen, ligga och hålla på med datorn kommer vara det enda jag klarar av att göra dom närmsta dagarna. Tänkte skriva ner lite åsikter, tankar och idéer. Har ni något speciellt ni vill veta, en fråga eller så, är det bara att kontakta mig på något sätt :) Annars skriver jag väl vad som först kommer upp i tanken.

Önska mig lycka till och håll alla tummar, klövar, hovar och tassar för mig!

1 kommentar:

  1. lycka till, det kommer gå skitbra! håller tummar och tassar här hemma <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co