tisdag 21 februari 2012

FOTOGRAFERING!!

Idag var en stor dag för mig och Trollet. Elin kom nämnligen ut och gjorde en riktig proffsfotografering av mig och Troll i solskenet. Man kan säga att vi verkligen hade tur med vädret! Jag stod i över en timme och borstade varenda hårstå på honom, sprayade varenda man- och svanstagel med pälsglans, kratsade varenda yta på hoven och kammade minsta lilla hovskäggshår. Han blänkte som den stjärna han faktiskt är!


Vi började med att ta några foton när jag satt barbacka på honom med olika bakgrunder och avslutade sen med att sadla honom och rida ute på fältet. Både jag och Trollet var riktigt taggade och lite nervösa över att så fint folk som Elin skulle få se oss in action. Men vi gjorde vårat bästa :)


Kolla gärna in Elins blogg och hennes jättefina fjordsto Nisälla: www.Nisalla.blogspot.com.

Här får ni ett litet smakprov av alla dom bilder som Elin tog på oss idag:

Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co