onsdag 18 januari 2012

LITE NY UTRUSTNING KANSKE???

Åh gud vad jag blev sugen på att köpa lite ny utrustning när jag fick se dessa Lami cell produkter! Tänk er Raffe i det där rosa schabraket och i dom rosa benlindorna! HUR snyggt skulle inte det vara? Och kanske en rosa luva också?? Var är tomten och hans jäkla renar när jag behöver dom? :p


På tal om att jag är shoppingsugen så har jag har blivit lite fäst vid internetsidan www.kapson.se också. Helt sjukt grymma kapsoner, träns, sadlar, kläder mm. som skulle passa mig, Trollet OCH Raffe som handsken! Jag är speciellt sugen på att köpa ett hackamore i spanskt utseende till Raffe, han är ju faktiskt spanjor någonstans där inne, hihi. Kolla gärna in hemsidan och deras grymma akademiska sortiment.


Kram Sofie :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Finns många storhästar och ryttare med problem de också. Tror att de problemen kanske är lite mer "specifika" också och att tittare har lättare att ta det på allvar än vad man gör med barns problem.

    SvaraRadera
  2. SV: Den är helt underbar!! :) Jag reagerade oxå på det när jag såg bilderna, men jag tror det är en synvilla. Ska testa med samma schabrak som de övre bilderna så kan inga färger eller skuggor lura ögat. ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co