lördag 17 december 2011

PROBLEM MED BLOGGEN

Jag har haft lite problem med att publicera mina inlägg dom senaste dagarna så därav bloggtorkan. Hästar har det i alla fall blivit! Har slutat ganska tidigt alla dagar den här veckan så har hunnit rida båda hästarna varje dag. Speciellt nöjd är jag över ridpasset på Raffe igår. Då red vi ut i skogen och på fältet och mamma följde med på frieserstoet Iza. Raffe blir lite extra taggad när vi rider ut med nån och det blev riktigt fina benlyft. Han kan dock vara lite opålitlig när man rider ut eftersom det gärna blir ett par glädjesprång för mycket, hehe. Vi tränade mycket på galoppombytena som för den delen satt perfekta!!! Vid ett tillfälle lyckades vi väldigt bra med att byta i var 3:e även om det vid ett byte blev ett bocksprång.



Trollet med sina alltid lika spetsade öron!



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co