tisdag 20 december 2011

ÄNDRADE PLANER!

Mina planer för denna dag var att jobba och sen hinna rida både Trolelt och Raffe eftersom båda har stått 2 dagar. Tycker det var perfekt när vi lyckades speeda upp lite på jobbet och sluta hela två timmar tidigare. Men dessa planer blev ändrade när mamma ringer och säger att jag måste skjutsa in henne till akuten. Hon har lyckats få nån nerv i kläm så hon han inte röra sig loch ahr jätteont. Haha hennes vanliga tur, suck... Jag hann i alla fall ge Raffe flera skottkärror med hösilage och massor av ny mysig halm i lösdriften. Trollet och hans tjejer i hagen fick en hel bal öppnad som dom kunde mumsa a lot på! Dom har det nog ganska bra haft jag sitter här och har lämnat dom helt ensamna hemma.

I morgon är jag leeedig!!! iiih hästdag ON!



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co