onsdag 21 december 2011

ANDRA BLOGGAR

Jag tycker det är jätteintressant att läsa andra hästbloggar, kända som okända. Har nog ett 10 tal olika hästbloggar som jag läser regelbundet och fler som jag då och då tittar in hos. Dessa bloggar är av alla möjliga inriktningar (western, engelsk, hoppning mm.) och det gör att det är otroligt intressant att läsa dom. Alla tycker och tänker så olika men egentligen vill vi ju nästan samma sak. Olika vägar men samma mål! Och för mig är det viktigt att jag förstår hur andra tänker när jag själv ska försöka förklara mina tankar och träningsmetoder.

Trollet vet hur man håller värmen på vintern, hehe.



Favoritbloggarna är nog dom med lite grövre hästar som tinkrar, bruksnordisar, frieserar och travarnordisar. Bloggarna finns därute men tyvärr kan det vara svårt att hitta dom. Men ibland råkar man hitta en ny blogg som man fastnar för.


Min absoluta favorit är Michelles och hennes nordsvensktravare Bork Olle som tävlar och tränar uppe i MSV nivå i engelsk dressyr. Michelle är riktigt duktig på att berätta om träningspassen både vad hon gör och varför hon gör det. Hon är duktig på att bra tips och lägger ut massor av bilder (bilder gillar vi!). Deras blogg hittar du på www.sensation.devote.se.


Kram Sofie :)

1 kommentar:

  1. Hej, har du några mer tips förutom bork olle (som jag har följt jättelänge och var stor del av inspirationen till att jag köpte mig en kallblodstravare också) skulle gärna hitta lite nya kallblodsbloggar!
    /Malin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co