söndag 20 november 2011

MYSPYS I REGNET

Igårkväll hade jag och Trollet riktigt myspys i stallet, lite kvalitéstid bara han och jag. Han fick ett gäng flätor i manen och vi tricktränade lite i stallgången. Det regnade hela dagen så när jag tog in honom var han som en dränkt katt... men innan vi var färdiga med våran myspys hade han hunnit bli torr ingen. Nu har jag tagit fram min vinterborste. Eller borste och borste, det är en koborste faktiskt. Det ser dock inte ut som en borste utan består av ett rött handtag med tre stålringar (stor, mitten, liten) med piggar på. Det är den enda borste som fungerar på Trollet under vintern då den kan tränga in lite i pälsen och få bort tovor och lera. Den är super!! Rekomenderas massor av oss, den får 5 Troll av 5 :) Kan köpas på te.x granngården.

Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co