tisdag 18 oktober 2011

HÖST.....

Nu känns det att hösten har kommit! Det regnar, är kallt och löven ramlar ner från träden. Hästarna har fått sig en liten minisemester på ett par dagar då jag inte hunnit komma hem förrän det är mörkt ute. Men nu hoppas jag att semestern är slut och träningen kan komma igång igen så vi hinner rida lite ordentligt innan snön kommer :) Sen när den där snön kommer är det ju mest rida omkring i skogen där det inte är så mycket snö och is.


Hästarna har börjat få lite hö nu också. Det är ytterst lite dom får, en kaka hö var är t.o.m för mycket. Dom tuggar lite på det och sen går dom och äter gräs istället... bortskämda! hihi. Jag märkte till min stora sorg att det inte längre är mörkt ute vid 7 på kvällen utan straxt innan halv 7 !! Dumma Sverige!


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co