söndag 31 juli 2011

RAFFES BUS!

Tänkte visa mitt jättefina ärr som jag har på min högra arm... Det är Raffe som har "märkt" mig så fint efter ett av hans busigaste bus. För lite mer än ett år sen då han fick för sig att leka vildhäst och bocka järnet på ridbanan. Det slutade med en bruten handled och fick till följd ett ärr efter ett djupt sår.




Såhär ser det ut idag. Själv tycker jag att det syns mer i verkligheten än på bilden. Dåligt ljus? Och tyvärr så ser alla märket när jag inte har långärmat. Men dom säger inget för dom tror det är ett födelsemärke, det ser ju faktiskt inte ut som ett ärr?




På sjukhuset... högra armen är finfin :)

vadå vila när man har gips?? Är det utställning så är det.
Jag och Lilleman på bilden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co