söndag 31 juli 2011

LÄGGER SIG HELLRE NER...

Igår såg mamma något hon tyckte var lite konstigt. Jag stod och pysslade med Raffe och skulle börja tränsa honom... inget konstigt med det, eller hur? Men sen lade sig Raffe ner i stallet när jag tränsade honom.... fortfarande inget konstigt med det, tycker jag i alla fall! Men mamma tycker det var hysteriskt roligt att han först "bugade" och sedan lade sig ner pladask på stallgolvet.

Raffe tycker verkligen INTE om när man rör hans öron! Det går INTE att röra dom utan att han blir irriterad. Så när jag ska ta nackstycket över hans öron så lägger han sig hellre ner för att komma undan än att jag ska röra hans öron. Helt normalt för att vara Raffe! Han är ju faktiskt en "sofie-häst" och alla som har träffat mig och mina hästar vet att dom är lite... hur ska jag säga.... U N I K A :)

Kanske skulle filma när jag tränsar någon gång, så att ni får se??? hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co