onsdag 13 juli 2011

PROVA PÅ WE

Har bestämt att när jag får börja rida igen så ska jag och trollet prova på WE träning. Boxholms ridklubb som inte ligger så jättelångt från oss brukar ha WE träningar och tävlingar ibland. Tror att det är vårat sanna kall att öppna grindar och rida över broar. Då jag redan rider trollet väldigt mycket med enhandsfattning så passar ju det utmärkt. Sen kan vi redan vissa basic delar som t.ex öppna grinar, rida över broar, gå sidleds över bommar och lite sånna lättare saker.


NH träning 2009


Tänkte även påmminna er om att under varje inlägg så finns
det "tyck-till" knappar. Använd dom gärna så jag vet vad ni tycker :)


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co