torsdag 7 juli 2011

HÅLL TUMMARNA!

Idag har hästarna bara fått gå och ha det bra i hagarna. Smörjde in dom med lite vegebom = det absolut bästa som finns! I morse åkte jag och gjorde en magnetröntgen på min ländrygg för att dom ska se hur den ser ut och vad vi kan göra åt det. Så nu får ni hålla tummarna för att jag får ett bra besked om några veckor så jag kan sätta mig upp på hästryggen igen. Jag slog i som en sten i sängen när jag kom hem från min lilla utflykt, det tar på krafterna när jag inte varit igång på så länge!


Hittade en en liten bild på mig och min b-ponny "Emma" Cruella De Ville på våran första och enda hopptävling. Tro mig, hon förtjänade sitt namn... Vet inte exakt när bilden är tagen men tror att jag är 9 eller 10 år.



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co