onsdag 11 maj 2011

TIME TO SLEEEP

Hittade hästarna helt utslagna när jag kom hem från skolan idag. Den här värmen tar verkligen på dom även om det är ganska skönt. Jag hoppas det inte kommer bli en sådär jättejobbig sommar med massor av mygg och knott som äter upp lilla Raffe. Han blir verkligen helt tokig när dom äter av honom så ibland måste jag slänga på honom ett flugtäcke för att han inte ska springa runt i hagen för att bli av med dom. Stackars liten.....


Nu är det bara fyra veckor kvar till studentveckan... och samma helg som studentveckan kommer också Trollet, min kallblosvalack, hem från sina fodervärdar. Jag längtar!!







Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co