onsdag 27 april 2011

KRASCHAD DATOR!

Våran dator har gått sönder så det har hindrat mig från att blogga och lägga upp bilder. Jag hade tagit massor av fina bilder på alla hästarna och när vi tränade men dom ligger på datorn som nu inte går igång =( dumma dator! Lilleman är i alla fall kastrerad sen en vecka tillbaka!! Vi har länge funderat på det och eftersom han inte blev godkänd har han ingen användning för sina kulor. Så nu är det bara att vänta på att han ska lugna ner sig och inse att han inte längre är hingst så att vi kan släppa ihop honom med dom andra små pållarna. Han kommer att trivas mycket bättre som valack än som hingst.... lilla pluttrusset hehe



kram sofie =)

1 kommentar:

  1. när får du igång datorn igen dåååh??! vill ju veta hur det går för dig :) KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co