måndag 11 april 2011

BILD PÅ RAFELO

Raffe är med på PREs hemsida under avelsvärdering =) Han blev inte godkänd men många tyckte han var fin i alla fall! Som vanligt står han och sover när vi är på bortaplan.... Nä vadå snygga brunstande ston??? Dom andra hingstarna gnäggade och flörtade hej vilt med stona men Raffe brydde sig inte det minsta! Typiskt min lilla hingst hehe.

http://www.swedishprehorses.se/avelsvANCCE_09/visnANCCE2011.html

Jag längtar massor efter det där påsklovet nästa vecka! Då blir det stallet hela dagarna och kanske den där hopp clear rounden på Lycketorp om man har tur o amma vill skjutsa lite på oss..



Kram Sofie =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co