lördag 12 februari 2011

HEJ DU VINTERLAND...


Och jag som trodde att våran hade kommit? Nu ligger det 20 cm utanför fönstret igen och allt är kritvitt suck. Även om jag inte diggar snön särskilt mycket måste jag medge att det är ganska vackert! Det gör även att det blir lite ljusare på kvällarna så man kan rida lite senare utan att råka rida in i ett träd :)

Har precis bokat ridhuset ikväll klockan 19.00. Vi ska fösöka få med oss båda hingstarna i transporten (spännande) så vi slipper köra fram och tillbaka. Även om det bara tar knappt 10min att köra med bilen känns det lite tråkigt att behöva göra det. I alla fall så blir det dressyrträning för hela bunten!

Oj, glömde nästan! Har anmält Raffe och mig till en Dressyrprogramsträning nu på sportlovet!!!! Det så bli så jäkla roligt! Nu måste jag plugga in LB:1 programmet igen så jag inte glömmer det (pinsamt) hehe. Är även sugen på att anmäla mig till inomhusterrängträning... Får se hur det blir med det, men jag tror minsann det lutar åt att Raffe kommer få hoppa ett par stockar!


Raffe för 14 månader sen... kan ni se skillnaden?
Liten, tunn, omusklad (för att inte prata om min ridning haha)

Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co