torsdag 10 februari 2011

BOKEN OM GRUNDLÄGGANDE HORSEMANSHIP

Nästa vecka avslutas en kurs i skolan som heter projektarbete, som dom flesta i gymnasiet har, så nu är det full fart. Mitt projektarbete är att göra en bok om horsemanship... Den kommer heta Grundläggande Horsemanship och jag gör den på ifolor.se. Jag hoppas verkligen att den kommer bli så bra som jag tror med det är svårt att veta när man inte sett den i verkligheten (det är så svårt med textstorlek, storlek på bilder, färger o.s.v). Boken innehåller 36 sidor och kommer innehålla dels teori och dels praktiska övningar.

Så idag var jag ute och tog massor av bilder på Raffe när vi tränade lite horsemanship bara för att det var ett så underbart väder! Dock var det lite jobbigt att ta kort på övningar som ska vara med i boken eftersom jag inte hade någon som kunde fota. Så jag fick ställa in på 10 sekunder, springa bort till Raffe som stod "parkerad" på fältet, låtsas att vi gjorde övningen, springa tillbaka och sätta på 10 sekunder, springa till Raffe o.s.v... Han blev skapligt trött på mig och mina konstiga idéer och jag tror han gett upp hoppet om mig haha. Men fina bilder blev det i alla fall :)





















Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co