söndag 28 februari 2010

SHOPPING!!!

Skulle ta på mig ett par ridbyxor idag och ser att jag har nog inte har ett enda par ridbyxor som är hela och fina, förutom tävlingsbyxorna... Jag är en sån där person som sparar på allt! Trasiga ridbyxor, grimmor, täcken o.s.v Jag kan helt enkelt inte slänga det utifall man skulle behöva dom nån gång haha. Så det bar iväg to the shop för att titta lite ;)


Resultatet blev tre par nya ridbyxor både rutiga och helfärgade med helskoning = GILLA! Nu eeeeeekar det i plånboken men måste man så måste man ju liksom?


Hittade även en.. ja du... tävlingsneccecär.. eller nått haha! Jättebra fack i där man kan ha diverse småprylar som är bra att ha med sig till tävlingen t.ex starnummerlappar, pass, pengar, startlistor o.s.v. Lagom storlek och man kan plocka ut vissa fack och bära med sig. Kan va bra o ha sen i sommar när man ska börja åka ut på lite småtävlingar o CR...


[Klicka på bilderna för att förstora dom]

8 kommentarer:

  1. sv; tack, glad jag blir! :D detsamma!

    hahaha, jag har typ 20 grimmor ute i förrådet tror jag, och jag vågar inte ens tänka på hur många som är hela och rena..! det är så det blir "men den kan vara bra att ha.."

    SvaraRadera
  2. sv; tack så mycket :D Det samma :D

    SvaraRadera
  3. sv; Jo jag tyckte det med! :) Tack du, och detsamma!

    SvaraRadera
  4. sv: åhh tack så mycket! :)
    vad heter du i efternamn? :)

    SvaraRadera
  5. Gillade verkligen dom där brunrutiga ridbyxorna fast domandra var med jättefina och helskoning är ju bäst :D

    SvaraRadera
  6. Jessica: Ja heter Norlin i efternamn... vadå rå? :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co