tisdag 3 juni 2014

SISTA TRÄNINGEN INFÖR TÄVLINGEN

Idag red vi sista dressyrpasset inför tävlingen på fredag! Vi har tränat mycket på dom enkla bytena och senast igår tränade vi två timmar bara på galopp-skritt-galopp. Nu hoppas jag att mina tävlingsnerver håller sig där dom ska och att vi kan få fina procent :) Viktigast är ändå att vi har rätt känsla och det tycker jag att vi har fått en 10 poängare på varenda gång. 

I morgon är det dags för Annie och Raffe att hoppträna för Emma igen. Dom tränade lite själva i lördags och jag försökte få hindrena lite läskigare. Raffe tvekade inte en enda gång och Annie har verkligen fått in tekniken att rida honom! Jätteroligt att se!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co