söndag 11 maj 2014

RESULTAT

Jag kan inte påstå att vi hade tur med vädret idag... Direkt när vi kom fram började det ösregna och det slutade inte förrän det var dags att rida in på banan. Vi var totalt dränkta i vatten men det stoppade inte oss från att göra vårat bästa. Raffe var lite spänd och hade svårt att inte titta på omgivningen under tiden. Tyvärr lyckades vi därför få med oss både några fyror och femmor i protokollet där han var för spänd. Men jag är riktigt nöjd med alla ökningar och fick 7or nästan rakt igenom helt programmet.

En 7e plats lyckades vi skrapa ihop under våran första tävling = Supernöjd! Nu laddar vi om inför tävlingen på Boxholms ridklubb nästa helg. Då hoppas vi på bättre väder och en välorganiserad tävlingsplats där vi kan ge allt :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co