söndag 4 maj 2014

NU SATSAR VI!

Åh vad mycket jag har att berätta för er! Jag vill börja med den stora nyheten att jag, min sambo och våran chihuahua har flyttat. Nu i månadsskiftet flyttade vi till världens gulligaste hus och det bästa är att det ligger på gården där jag har Raffe inackorderad!! Så utanför fönstret har jag Raffe ståendes i hagen :) 

Nu börjar min och Raffes satsning på riktigt! Vi har än så länge anmält oss till 4 tävlingar som alla äger rum inom 5 veckor. Nu på torsdag ska vi på programridning och rida igenom Msv C:1 en sista gång innan det är dags för den första regionala tävlingen om exakt en vecka då vi ska rida det programmet. Då får ni hålla tummarna :)

Här får ni ett litet smakprov från dressyrpasset på banan igår.

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co