torsdag 15 maj 2014

GÅRDAGENS HOPPTRÄNING

Ni som har hängt med på våran facebooksida har fått läsa och se bilder från när Annie hopptränar med Raffe. Annie hopptränar Raffe varje onsdag och varannan gång (ibland blir det någon extra gång) hoppar dom för instruktör. Dom lär känna varandra mer och mer och gör framsteg för varje gång dom tränar. I början var det lite kämpigt att se någon annan rida Raffe men nu har jag börjat lugna ner mig lite och
 kan sitta still när jag tittar på.

En film och två bilder från gårdagens hoppning :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co