torsdag 6 februari 2014

TRÄD ISTÄLLET FÖR STOLPE

Som ni vet älskar Raffe att slita i sitt hönät i hagen. Han har slitit av flera krokar som suttit i stolpen och nu har han slitit så smycket att stolpen har spruckit!! Jag åkte till Bauhaus och köpte den största kroken jag kunde hitta och sambon fick skruva in den i ett träd i hans hage. Om han får loss den här kroken måste han besitta nån slags superkraft för Robban fick kämpa för att skruva in den (han är rätt stark!). Med andra ord sitter den som berget. Håll tummarna för att det håller nu :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co