fredag 14 februari 2014

ETT ÅR SEN TROLLET LÄMNADE MIG

Idag är det ett år sen Trollet blev akut dålig och fick lämna våran värld. 

Jag finner inte ord för att förklara för er hur mycket jag saknar honom och man kan tycka att jag borde börja komma över sorgen. Jag har en annan häst med otrolig potential och som helhjärtat tyr sig och älskar mig för den jag är. Men jag har verkligen inte kommit över Trollet och är inte ens i närheten av att fylla det tomrum han har lämnat efter sig. Jag har fortfarande svårt att nämna hans namn utan att få gråten i halsgropen och livet känns fortfarande lika meningslöst som precis efter att han gick bort. Jag vill verkligen gå vidare men det går inte. Han var mitt allt, min tröst och mitt hopp om livet. 

Och allt det togs ifrån mig under en kväll.... under alla hjärtans dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co