måndag 6 januari 2014

DRESSYR & FOTOGRAFERING

Idag var mamma snäll och fotade mig när jag red :) Det var första gången vi red på utebanan så det var lite klurigt att få Raffe koncentrerad. Anledningen till att vi bara ridit i ridhuset är för att om jag inte ska rida ut på honom (vilket jag bara gör om det är ljust) vill jag inte ta av hans "ute-tid i hagen". Därför rider vi ut när det är ljust och rider i ridhuset när det är mörkt. Blev ganska bra bilder för att vara tagna med en mobilkamera??





Nedan är min favoritbild för dagen :) Så fin!




Mamma hade av någon konstig anledning fotat ungefär 99% av bilderna i
höger varv. Fick en fin bild i vänster varv, hans man har blivit så mysig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co