tisdag 10 december 2013

REFLEXERNA SYNS!

Jag måste erkänna att reflexerna syns väldigt bra på Raffe som är skimmel! Även om jag inte alls gillar snö och önskar att det inte skulle finnas någon vinter, kommer vintern även med positiva saker. Nu när det är snö och halt ute har jag inga större problem att rida på vägarna eftersom bilarna kör så sakta och försiktigt. När bilarna kommer i en kurva kommer dom inte längre i 80km/h utan snarare i 40km/h och då hinner dom sakta ner farten innan dom ska passera oss. Verkligen det mest positiva med snön!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co