onsdag 11 december 2013

DRESSYRFILM

Det har efterfrågats bilder på när jag och Raffe tränar. Därför får ni se den korta filmsnutt som Kattis lyckades fånga när vi trimmade i ridhuset i förrgår. Det är nyttigt att få se sig själv rida, det var dryga 2 år sen jag blev filmad när jag red. Jag blir nervös bara av att någon står och tittar på när jag rider, tragiskt nog! Så det här var minst sagt nyttigt! I morgon ska vi rida lektion för Madde igen och försöka trimma det sista inför tävlingen på lördag :) Jag måste komma över min nervositet och rida ordentligt så att Raffe kan göra ordentliga galoppombyten och få en chans att kunna länga sin trav. Gör jag rätt, gör Raffe rätt :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co