lördag 28 december 2013

DÅLIG... IGEN....

Jag vet som vanligt inte vad som utlöste mitt bakslag denna gång men jag misstänker att det kan ha varit julfirandena. Bara att åka bil är jättejobbigt och att sen sova i en ny säng och vara borta ett dygn gör att man spänner sig lite när man inte är hemma och i sina vanliga rutiner. Så nu har jag inte kunnat rida på tre dagar igen :( Tråkigt att få avbrott i våran träning hela tiden när det går som bäst... Börja om från början...

Snäll sambo hjälper till i stallet :)
 Raffe passar på att vila upp sig när jag är dålig i ryggen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co