onsdag 11 september 2013

NYA BRODERADE KLÄDER!!!

Igår var jag och min packåsna sambon på Hööks och hämtade ett stort paket med ridbyxor och schabrak som har varit i Borås på brodyr! Jag hann knappt ur affären innan jag slet upp paketet och grävde runt bland all tyg. SÅ FINT!

Idag blev det premiärtur i ett par svarta ridbyxor med neonrosa brodyr på. Dom är äckligt snygga och färgen fullkomligt skriker det Sofie om! Raffe fick ha det nya schabraket vi fick i avskedspresent av personalen på Hööks, som jag såklart skickade på brodyr. Det schabraket är heligt!!







VAD TYCKER NI????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co