tisdag 3 september 2013

ANDRA DAGEN.... CHECK

Andra dagen på kursen avklarad. Mycket information och papper blev det under första dagen. Jag har redan lyckats slarva bort min pärm tre gånger idag, suck. Tur att mitt namn står 285000 gånger i den så det är lätt att veta vem den tillhör. Karin har tog hand om Raffe i måndags, kändes skönt att kunna ta det lugnt när jag kom hem efter första dagen. Idag gick också på en dans och vi hade en rolig lektion med funktionell träning som jag uppskattade mycket. Jag kopplar allt till ridning och min kroppshållning i sadeln. Är man hästnörd så är man ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co