måndag 1 juli 2013

FRÅN NOLL TILL HUNDRA....

Idag känner jag mig faktiskt helt okej, jag är verkligen på bättringsvägen och den här gången ska jag bli helt bra. Tyvärr har dagen gått i ett och jag har inte tagit det så lugnt som jag kanske borde göra. Jag gick upp i morse och åkte till Hööks. Jobbade där några timmar och jag njöt av varenda sekund!! Kände mig lite halvt vilsen ibland men det blir så när man varit borta i tre veckor och saker flyttas runt. Jag handlade mat på vägen hem och ställde mig och gjorde storkok. Min sambo åkte till Skåne ganska snart efter jag kom hem och jag gjorde en hel hög med matlådor till honom så att han inte skulle bli mager under sina jobbveckor, hehe. Jag var tvungen att coola ner, ta en tablett och sova en timme då jag började känna av ryggen. Efter vilan kändes det bättre. 

Nu måste jag ut och ta hand om Raffe så han inte tror att han är bortglömd och blir uppäten av flugorna! Snart kommer min vän Leffan och hämtar mig och min bil som det inte finns några fungerande bromsar på. Dom måste fixax innan onsdag för annars kan jag inte ta mig in till Hööks, nu kan jag ju inte låna Robbans bil. Dagen har som sagt gått i ett och det känns bra än så länge.... Hoppas att jag kan ta mig ur sängen i morgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co