onsdag 19 juni 2013

VARNING FÖR OSS

Idag är det Karin som ska ta hand om Raffemannen. Han fick vila igår då jag inte klarade av att motionera honom riktigt än, men han var nog lite stel efter lektionen i måndags så han hade nog inget emot det. Men han var pigg och glad och sprang runt och bockade i hagen när han såg mig :) Fin!

Operationen med Robban gick bra igår och han är hemma och knaprar morfin tillsammans med mig. Idag ska vi göra oss ett försök att åka till mataffären genom att slå våra snurriga huvudet ihop vid bilkörningen. Varning för oss på vägen, hehe.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co