fredag 7 juni 2013

PLANERING


Eftersom jag har varit "hästfri" både idag och igår passade jag på att spendera lite tid hos min bror, hans fru och min brorson. Här på gården finns det en pool så där har jag legat och solat hela dagen och tagit mig både ett och två dopp i poolen, 27 grader varmt i vattnet. Både igår och ikväll har vi ätit gott och umgåtts, så trevligt!

I morgon ska jag försöka rida bort till fälttävlandsbanan och klättra lite och på söndag har jag planerat en uteritt med två bekanta som har sina hästar en bit bort från mig. Jag måste dock läsa Raffes dagbok för att se vad hans medryttare Karin har gjort med honom idag och igår så han får varierad träning. Nästa vecka ska jag be min sambo fota mig och Raffe när vi rider så ni kan få några ridbilder :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co