lördag 22 juni 2013

LÖSGÖRANDE SKRITTARBETE

Hoppas ni allihop har haft en underbar midsommar med nära och kära :) Igår innan vi åkte iväg för att fira våran midsommar tränade jag Raffe på morgonen. Jag hade tänkt longera honom men när jag fått på sadel och träna (har ingen longeringsgjord ännu) bestämde jag mig för att prova rida istället. Vi gjorde 20 min skrittarbete med mycket lösgörande arbete, som t.ex öppna sluta, skänkelvikningar. Vi avslutade med ett par varv i trav och galopp. Galoppen fungerade helt okej med min rygg men det kändes lite mer i traven, får vara försiktig med den.





1 kommentar:

  1. Va snygg du är gumman, o va fina ni är tsm! :D <3 kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co