tisdag 4 juni 2013

KARINS DAG


Raffe blir omskött av Karin idag. Det gör mig inte ett dugg för jag är sjuk och skulle inte sätta mig på hästryggen med den här febern i vilket fall. Idag ska jag bara ligga i sängen och se till att bli frisk så jag kan åka och jobba i morgon, och kanske ta en ridtur :) Men vilka underbara sommarbilder jag tog på honom, eller hur? På bilden längst ner har jag till och med fått med flugorna som susar förbi kameran. Klicka på en bild för att få upp alla i bildspel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co