måndag 17 juni 2013

DRESSYRTRÄNING FÖR INSTRUKTÖR

God morgon alla glada läsare!! :) Idag hoppas jag på en bra dag utan ryggsmärta och fint väder (man kan ju alltid hoppas?). Ikväll åker jag och Karin iväg med Raffe till Tollstad för en dressyrlektion. Det är Raffe och Karin som ska ta sin första lektion för en dressyrinstruktör vid namn Pia. Jag har själv inte träffat henne men har hört mig för lite om henne och Karin har personligen åkt och pratat med henne för att höra vad hon tror om Raffe och att undervisa dom. Jag hoppas det kommer gå bra ikväll och jag är allt lite nervös. Jag hoppas Raffe passar bra med denna instruktör och att det blir en andra lektion i framtiden. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co