fredag 24 maj 2013

EN ANNAN SORTS HÄSTKRAFTER

Man kan inte alltid göra något hästrelaterat! Egentligen skulle jag och mamma åkt på Norrköping Horse Show idag men hon har fått extrema smärtor i nacken som antagligen är diskbråck (vi gillar sånt i släkten?) så vi var tvungna att ställa in våra planer. Istället kunde min kära sambo kidnappa mig för lite biomys ikväll. Ibland måste man byta ut hästkrafterna mot sånna som sitter under huven, alltså blir det Fast and Furious 6 !!! Jag fullkomligt älskar dom 5 andra filmerna och har höga förväntningar även på denna! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co