fredag 25 januari 2013

TROLLETS NAKNA DAGAR ÄR ÖVER!

Nu har jag äntligen fått tag i ett täcke till Trollet, eller två faktiskt. Ett 280g och ett 100g vintertäcken som jag tänkte variera att ha på honom. Nu när det är under -10 grader ute får han gå med 280g täcket på natten och nu när det har varit soligt ute på dagarna tar jag av det över dagen. Sen när det blir aningen varmare på nätterna kommer han att få ha 100g täcket på sig istället så han inte svettas ihjäl. Jag hoppas verkligen att det här kommer att ge resultat och att Trollet går upp lite i vikt, han har blivit så kantig om rumpan och halsen har tunnat av :( Täckena är båda två i färgen lila så nu kan han stå ihop med sin nya bästis Bob som också har ett lila täcke och glänsa tillsammans, hehe.
 
 
Trollet med bästisen Bob solar sig i hagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co