måndag 7 januari 2013

INGA BILDER PÅ HÄSTARNAS FLÄTOR!

 
Jag blir så trött på det här tråkiga vädret som gör att jag inte kan leka med mina pållar! Jag överväger starkt att ringa en hovslagare som kan slå på skor på någon av dom så jag kan få sitta lite på hästryggen igen. Det är snart 1 ½ vecka sen jag senast tränade någon av hästarna. Jag har varit ute och gått kortare promenader med Trollet bara för att han ska få komma ut och för att jag har order av sjukgymnasten att jag måste ut och promenera. Idag fick i alla fall både Trollet och Raffe nya flätor i manen och lite allmänt mys i stallgången. Mycket mer än så händer det inte med hästarna just nu... Jag kan dessutom inte ladda in några nya bilder på bloggen (tekniskt fel?) vilket gör att ni inte ens kan få en bild på hästarnas fina flätor, katastrof.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co