fredag 19 oktober 2012

VILA FÖR HÄSTARNA


För tillfället är mamma barnvakt till Raffe & Trollet då jag uppe i Sandviken hos min pojkvän. Hästarna kommer att få vila fredag-söndag och sen kör vi igång med träningen igen. Behöver verkligen klippa båda hästarna på halsen så dom inte behöver bli svettiga och löddriga efter 20 min skrittarbete. Dessutom är jag väldigt sugen och bestämd på att ta en till hoppträning med Raffe så fort ekonomin tillåter, vi ska ta oss över hindrena det bara är så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co