torsdag 2 augusti 2012

RIDABSTINENS

Tänkte visa er några av mina "måste ha" på sommaren....

Hovolja till Trollet och vegebom till alla hästar.
Vegebom använder jag till öronen och alla småsår.
 Equidoux till Raffes man och svans, i förebyggande syfte så han
inte ska få för sig att klia bort ett enda tagel från sin man!



Känner hur jag börjar få riktig ridabstinens! Nu har jag inte ridit på snart två veckor, jag vet inte hur många år sen det var senast jag var utan hästryggen så länge?! Igår lyckades jag övertala mammas pojkvän att ta in Trollet åt mig så jag fick sniffa lite på honom. Jag hade tänkt borsta lite på honom också men det blev bara några drag för just den rörelsen kändes ganska mycket i min rygg. Men jag blev så lycklig bara av att få gosa lite med honom och jag tror Trollet blev lika glad han!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co