måndag 13 augusti 2012

L Y C K L I G !


Första ridturen på 3 veckor!! Lyckan går inte att beskriva, likaså smärtan. Men jag är så glad att jag skulle kunna spricka av glädje just nu. Känns som det var ett år sen jag gjorde operationen och att det var ett år sen jag red på mitt älskade Troll.

Det blev ingen lång ridtur, 20min max. Men vi både galopperade nått varv och travade en stund. Det jag irriterade mig mest på var en nerv i vänstra benet som inte ville ge med sig. Men man behöver ju inte använda benen så värst mycket när man rider så det funkade ändå.... Hästen har egna ben att springa med, hehe.




Glöm inte att ni kan trycka på en bild för att
få upp alla bilder större i ett bildspel.
Massor av lyckokramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co