lördag 28 juli 2012

SKADEGLÄDJE

Lite dött på bloggen. Ni får stå ut tills jag klarar av att sitta vid datorn lite länge stunder, eller jag klarar inte av att sitta och det är lite jobbigt att ligga ner och skriva samtidigt. Nu dom första dagarna efter operationen har det varit olidligt. Jag äter morfin för att få bort den värsta smärtan men jag vill inte veta hur ont jag skulle ha utan morfinet med tanke på hur ont jag har med morfinet. Ändå tar jag dubbel dos mot var läkaren har doserat.



Idag känner jag mig riktigt nöjd med vädret! Det regnar och åskar ute :) Känner att jag har lite härlig skadeglädje eftersom jag bara kan vara inomhus. Nu måste ni andra också vara inomhus, hehe. Jag hoppas att smärtan börjar avta nu dom närmsta dagarna så jag kan börja ta på mig kläder själv... även om det känns ganska lyxigt när mamma får ta på mig strumpor ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co